Simplicity in food: 5 zásad ve stravování, díky kterým se propracujete k nádherné figuře ještě před létem

První letní den se blíží ai když ještě nejste spokojeni se svojí figurou, máme pro vás manuál jak to zvládnete do tří týdnů. Stačí se zaměřit na jednoduchost v jídle a držet se určitých principů. Tak co, jdete do toho s námi?

Pokud se chcete dopracovat k hezkému tělu, pevným svalům a pokožce bez celulitidy rozhodně je důležité zaměřit se na svůj jídelníček. Ano, existuje tisíc návodů, co jíst, co nejíst, co si člověk může dopřát, kdy, v jaké době, ale občas je opravdu komplikovné se ve spleti informací vyznat. Zkuste naprosto jednoduchý manuál, který funguje.

Zaměřte se v jídelníčku na jednoduchost, přirozenost a clean food. Tehdy budete mít zaručený úspěch po pár týdnech. Jen tak jako u všeho i zde je třeba být důsledný. Zkratky nefungují, takže to přes ně ani nezkoušejte.

  1. Zaměřte se na jednoduchost
    Jednoduchost v jídle je často přehlížena a přesto jde o něco, co je prospěšné pro každého. Mezi největší výhody, které si na začátku neuvědomujeme, patří přirozeně zdravější výběr, více energie, méně stresu, dokonce i méně odpadu či menší spotřeba.

Začněte si připravovat jídla, která obsahují maximálně tři složky.

Pokud milujete snídaňové smoothie sáhněte po třech druzích ovoce či zeleniny. K obědu si připravte lehké špaldové těstoviny s olivovým olejem a parmazánem. Večer si nakrájejte mozzarelu, rajčata a přidejte bazalku. Taková třísložková jídla vždy obsahují mnohem méně kalorií. Důležité je však zachovat při přípravě čerstvost a zcela vyloučit polotovary.

Přečtěte si: Muži začínají stárnout o 10 let dříve než ženy: Jejich přitažlivost závisí na jedné důležité věci

  1. Snažte se při volbě potravin o uvědomění
    Jídlo, které jíte, je vlastně „palivem“ pro vaše tělo, které ho pak přeměňuje na energii, důležitou pro spuštění tělesných a kognitivních procesů.

Takže čím lepší zdroje „paliva“ do sebe vložíte, tím lepší kvalitou energie budete následně i zacházet.

To znamená, že pokud to uděláte správně, celkově sníte i méně, protože budete více nasyceni z plnohodnotných potravin. Všechno se to odráží nejen na fyzickém, ale i mentálním zdraví.

  1. Nakupujte více záměrně a méně impulzivně
    Udělejte si plán toho, co budete jíst celý týden. Vyhněte se tomu, že byste chodili do obchodu každý den. Tehdy totiž koupíte mnohdy kopec zbytečností a dopřejete si tak jídla, po kterých byste jinak nesáhli. Vždy mějte přesný seznam toho, co potřebujete a neberte nic navíc. Zkrátka nakupujte více záměrně a méně impulzivně.
  2. Implementujte do rutiny absolutní clean day
    To znamená jednou týdně dopřát tělu úplnou očistu. Pijte jen čistou vodu, zeleninové šťávy. Nic víc. Pročistíte si organismus, zdetoxikujete ho a navíc se z těla vyplaví i toxiny.
  3. Občas si dopřejte zhřešení
    Občas znamená maximálně čtyřikrát do měsíce. Vytvořte si dny, kdy si dopřejete cokoli na co máte chuť. Sáhněte klidně po čokoládě, zmrzlině, chipsech.

Život je krátký a dopřát si pravidelně maličkosti, které nás potěší, dokáže s duší zázraky. No a když je to méně časté, umíte to skutečně ocenit.

Latest articles

Similar articles

Subscribe to our newsletter

Instagram